Klacht: rijbewijs na keuring

op 21 september 2016 over CBR in de categorie

Mijn vader heeft een brief in huis gehad dat hij gekeurd moest worden voor zijn rijbewijs , hij is 80 dit jaar geworden . Regels heel begrijpelijk .
Vanaf het moment dat hij die brief in huis heeft gehad zijn ze we al bezig geweest , hij moest naar oogartsen toe en 2 x aan staar geholpen , wij hebben echt alles in werking gezet zodat hij zijn rijbewijs op tijd zou krijgen . Hij is goedgekeurd nu heb ik van de week gebeld naar jullie en mijn vader was er niet bij , logische dat jullie toestemming moeten hebben dat ik het verder afhandel . Toen ik vd week belde zij een man aan de telefoon dat ik moest terug bellen als mijn vader er bij was en dat ze dan wat konden doen . Nou dat heb ik vandaag gedaan, er werd gewoon keihard gezecht 4 weken gaat het duren . Mijn moeder is erg ziek en mijn ouders wonen achteraf en echt die auto moet er zijn .
Ik snap het ook allemaal wel aan jullie kant maar AUB kunnen jullie geen uitzonderingen maken in deze gevallen . Het is jammer dat e het zo hadden geregeld dat hij o door kon gaan voor zijn rijbewijs .
Ik verzoek u of u aub dit wil versnellen . Ik ga nu geen naam erbij zetten omdat mijn vader niet weet dat ik dit voor hun doe . u kunt mij bellen , als u iets voor ons kunt betekenen . Graag reactie hierover !!

Als het papier zo spoedig mogelijk naar mijn vader word gestuurd van de keuring (hij is goedgekeurd )

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door verian