Klacht: Rijbewijs keuring

op 18 oktober 2016 over CBR in de categorie

Medische keuring word genegeerd door cbr.ik ben door cbr bij twee artsen geweest een long arts en een cardioloog. Allebei de artsen hebben me begin september. Goed gekeurd . De artsen waren aangesteld door het cbr. Heb netjes alles betaald.en toch tot nu toe hoor ik alleen van cbr . We wachten op aanvullende informatie van de long arts. Oke zelf vandaag de long arts gebeld. De man belt me netjes terug en zegt dat hij all informatie doorgestuurd is naar het cbr. 25 oktober moet mijn rijbewijs verlengd worden. Hoe word dit opgelost IK BEN GOED GEKEURD. DUS EEN MAILTJE VAN CBR DIE IK KAN UITPRINTEN en mee kan nemen naar gemeente huis,om mijn rijbewijs netjes te laten verlengen.

Als ik voor 25 oktober netjes bericht krijgt . Dat ik mijn rijbewijs kan laten verlengen ik ben nota bene goed gekeurd .

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Antoonvandeven