Klacht: Retrait sur mon compte pas autorisés

op 26 maart 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

J’aimerais récupérer mes 49,95€,je ne suis pas riche et ai 2 enfants a nourri,j’aimerais récupérer cela surtout que je n’ai pas autorisés ce débit j’espère que cela sera fait au plus vite sinon ca entraînera des conséquences

Pas satisfait me suis fait volée

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

Reactie van de melder van de klacht Jessouille25

1 jaar geleden - J'espère me faire rembourser au plus vite. 49,95€,ce n'est pas rien comme somme sachant que je n'ai pas accepter cela et que je n'ai rien signer pour qu'ils puissent aller faire une domiciliation sur mon compte... Veut être remboursé dans l'immédiat

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 09:06 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij uw klacht.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever. Via email info@europelottery.net of telefonisch op nummer
NL: +31857325611
BE: +3228083963