Klacht: retourzending

op 31 augustus 2016 over Boxxpot in de categorie Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb de boxxpot binnen 14 dagen aangetekend retour gestuurd.
Volgens PostNL ge-accepteerd maar krijg nog steeds mail van Afterpay dat er betaald moet worden.Ga niet betalen voor een product dat niet meer in mijn bezit is. Heb diverse malen gebeld (wordt niet opgenomen),email gestuurd waar niet op gereageerd wordt,zelfs een live-chat gestart waar geen reactie komt en contact gehad met Afterpay.
Deze zegt er niets aan te kunnen doen en verwijst ons naar Boxxpot.
Inmiddels van Afterpay boete gekregen maar Boxxpot reageerd tot op heden niet.

Gewenste Oplossing:

Als boxxpot contact opneemt met Afterpay om door te geven dat er niet betaald hoet te worden ivm retour.

Alle klachten die gemeld zijn door h.dekkers