Klacht: Retour van een artikel

op 24 juli 2016 over Bart Smit in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Afgelopen zaterdag waren wij bij de Bart smit in gorinchem
Mij zoontje van 5 kocht van zijn verjaardag geld en waardebon speelgoed. Om kwart voor 12 rekende wij bij een vriendelijke blonde vrouw af. Kind was helemaal gelukkig. Daarna zijn wij gaan lunchen en mogt hij een cadeau opmaken. Deze bleek echter kapot te zijn helaas. Naar onze lunch rond half 2 terug gelopen en het verhaal uit gelegd. De bon konden wij nergens vinden en is waarschijnlijk uit de tas gevallen tijdens het uitpakken van de spullen. De blonde vrouw wist nog precies wat wij hadden gekocht en hoelaat. Ze riep haar collega erbij om de zaak af te handelen. Zij wilde de bon dus opnieuw het verhaal uitgelegd. Ging ze naar achteren voor wat was ons onduidelijk. Toen ze na een ruime 10 minuten terug kwam zei ze mij collega heeft de bon aan man gegeven en die heeft hem in de tas gedaan
Dat kon ik zien op de bewakingscamera. Ik zeg dat kan maar kan nu de bon niet vinden denk dat wij die verloren zijn
Kijk maar in onze tassen. Na heel wat rare opmerkingen van haar kant kwam de leidinggevende erbij. En melde ons dat wij ons geld niet terug konden krijgen. Terwijl mij zoon al iets nieuws had uitgekozen en daar nog dik 20 euro bij moesten leggen. Bleven ze moeilijk doen. Ik vind het behoorlijk onredelijk omdat ze zelf een kopie bon konden uitprinten. Als het nu 3 weken later was kon ik het begrijpen maar 1.5 uur later. En met de collega die ons herkende en wist wat wij hadden gekocht. Ronduit belachelijk. Wij werden als oud vuil behandeld.
Wij zullen niet meer bij de Bart smit komen.

Als mij zoon zijn geld van 15 euro terug krijgt.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bart Smit in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Liquenda