Klacht: retour brengen artikel

op 04 augustus 2016 over Bart Smit in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zoontje heeft om 12.20 een nintendo 2 en 3ds spel gekocht, netjes verzegeld in de winkel. Thuisgekomen in zijn enthousiasme het zegelzakje kapot gemaakt, maar hij heeft een gewone ds en geen 2ds en kan dus niks met het spel. Meteen weer in de auto gestapt om terug te gaan naar de winkel, waar ze hem niet terug namen ook al zat er nog geen 20 minuten tijd tussen moment van aankoop en retour brengen van het artikel.
Mijn man heeft wel zijn geduld verloren en wat verwensingen geroepen, maar als je kind helemaal overstuur naast je staat. Waarvoor natuurlijk excuses, ook dan hebben we ons allemaal te gedragen.
ik snap dat er regels zijn, maar hier zat zo weinig tijd tussen, dat je wel kan inschatten dat er niks mee gebeurd kan zijn. En dat je dan best wat coulanter kan zijn.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het spel retour wordt genomen, of dat hij iets anders mag uitzoeken.

Alle klachten die gemeld zijn door teleurgestelde negenjarige jongen