Klacht: Retour

op 12 mei 2016 over Bart Smit in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Ik heb 1 dag geleden een spelletje voor de wii gekocht voor mijn nichtje haar verjaardag. Ze heeft hem een uurtje gespeelt maar ze vond het spel veel te moeilijk. Terwijl er 12 jaar en ouder op staat. Ik wou het vandaag omruilen voor een ander spel, maar dat is niet mogelijk zonder de seal. Ik vind het behoorlijk belachelijk want het is nog geen eens 24 uur geleden gekocht. Er werd mij verteld dat het pech is dan. Ben hier totaal niet bij mee was een spelletje van €43 en dat is nu gewoon weg gegooit geld.
Graag hoop ik dat er oplossing komt.
Groet michelle

Ik wou het spel graag willen omruilen voor een ander spel.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bart Smit

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bart Smit nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bart Smit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bart Smit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bart Smit

Heeft op 18 mei 2016 om 13:38 geantwoord

Dank u voor uw bericht. Het is altijd mogelijk om binnen 100 dagen een artikel zoals een game te ruilen, voorwaarde is wel dat deze niet gebruikt mag zijn. Games worden geseald omdat wanneer een game gebruikt of gespeeld wordt deze niet meer retour genomen kan worden. Omdat de wii game gebruikt is het niet mogelijk om deze om te ruilen voor een ander artikel.

Alle klachten die gemeld zijn door Mpscheerder