Klacht: Respectloos behandeld

op 09 augustus 2016 over KFC in de categorie Fastfood ketens

Goeie middag.. ik kwam afgelopen zaterdag rond een uurtje om 00:06 samen met moeder om broodjes te halen en hotwings maar wegens slecht behandelt is alles anders gelopen
ik kreeg broodjes waarvan de vleeswaren erg taai was dus me moeder ging terug en werd niet goed geholpen dus ik was gegaan en toen gaven ze me 2 nieuwe maar leek wel alsof het de zelfde broodjes was en toen werd het echt erg want 2 personeel volgens herkeningen van naam bordjes
waren
het rowan en richard die lachten gewoon uit dus vond erg respectloos ik wou eerst ook nog hotwings halen maar omdat ik zo werd behandeld ben ik weg gegeaan en heb ik alles weg gegooit vond het erg dat ze me zo behandelde

Ik was eigelijk tevreden als ze me gewoon sireus namen.. en als ze me gewoon goed had geholpen en niet mijn uitlachten want dan had ik meer besteld en was iedereen in mijn huis tevreden want wou eigelijk broodjes en hotwings halen..

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Raphael Nahuway