Klacht: Respect….waardering…..

op 19 maart 2020 over RTL 4 in de categorie Omroepen

Ik zie bij diverse programma s verhalen over respect…… . Bij deze programma s worden mensen uitgenodigd uit mensen die autoriteit moeten uitstralen. Ministers etc. Ik kom uit een generatie waar deze mensen met meneer of mevrouw worden aangesproken. Zolang Ministers en belanghebbende mensen met ..je…worden aangesproken komt er uit de bevolking en zeeeer zeker de jeugd geen waardering voor belanghebbende personen. Dus kort door de bocht….als u iemand uitnodigt voor een interveuw spreek deze persoon aan met U. En niet met de voornaam…. . In mijn beleving is daar veel mis gegaan. Ik denk…hou op met mensen op tv bij hun voornaam te noemen en ga terug naar eerdere tijden……zeer zeker met staatslieden.

Wanneer mensen met belang, ministers, mensen van staat met u worden aangesproken. Dit hebben wij in onze jeugd geleerd dus onze jeugd kan het ook leren....... . met respect begint alles...maar wel het respect van 20 jaar terug. Ik zou graag willen uitgenodigd om dit alles uit te leggen. Gewoon door een persoon uit het volk.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RTL 4

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RTL 4 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]