Klacht: reservering onvindbaar en niet terug gebeld

op 02 maart 2016 over DeLaMar theater in de categorie Theater

Begin februari ging ik naar de kassa van het de La Mar theater om kaartjes te boeken voor Amandla.
Ik had gelezen dat een kaartje 5 euro kostte met de Stadspas en wilde 2 kaartjes boeken voor mezelf en een vriend die ook een Stadspas heeft.
De blonde meneer aan de kassa kon geen kaartjes vinden met Stadspas korting en vroeg mijn telefoonnummer om mij te bellen want hij zou het uitzoeken.
Binnen een half uur werd ik gebeld dat er wel kaartjes waren met Stadspaskorting maar alleen op het balkon.
Hij had mooie plaatsen op de eerste rij van het balkon en ik vroeg hem of het op de hoek kon omdat mijn vriend 2 stoma’s heeft waardoor hij misschien 1 keertje naar toilet moet.
Nou dat kon dus voor 5 maart had ik 2 tickets geboekt op de eerste rij van het balkon op de hoek.
Ik zag van de week dat er die dag 2 voorstellingen zijn en ik wist niet meer of mijn kaartjes voor de middag of de avond waren dus belde ik vandaag met het de la Mar theater.
Daar kon degene die ik aan de telefoon had helemaal geen reservering vinden op mijn naam.
Wiesemann is mijn naam
Deze medewerker beloofde het uit te zoeken en mij terug te bellen maar tot nu toe is dat nog niet gebeurd terwijl ik wel degelijk 2 kaartjes voor deze voorstelling geboekt heb.
Het zou een enorme teleurstelling zijn als het zaterdag niet door zou gaan en daarnaast een grote fout van de kassamedewerker als hij de boeking niet bevestigd heeft in het systeem.
Ik wil wel dat er wat aan gedaan wordt want ik heb wel degelijk 2 kaartjes geboekt voor zaterdag 5 maart.

In afwachting van uw antwoord,

J.Wiesemann 0640235803

Ik ben tevreden indien wij alsnog naar Mandela kunnen met de Stadspaskorting en net zo'n goede plek of betere plek krijgen dan ik geboekt heb

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DeLaMar theater over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DeLaMar theater in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DeLaMar theater een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DeLaMar theater

Heeft op 03 oktober 2016 om 10:48 geantwoord

De Customer service afdeling van het DeLaMar Theater heeft contact op genomen met deze klant. Meneer en mevrouw zijn alsnog naar de Voorstelling van Mandela geweest. De kaarten zijn opnieuw ingeboekt. Helaas is een computersysteem niet altijd 100% waterdicht waardoor dit soort foutjes erin kunnen sluipen. wij lossen dit ten alle tijden op.

Alle klachten die gemeld zijn door joke wiesemann