Klacht: remvloeistof vervangen

op 06 juli 2012 over Kwik-Fit in de categorie Garagebedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij een grote beurt en apk in maart 2012 werd ik opgebeld door kwikfit hengelo omdat ze in de remvloeistof 3% vocht zat en ik die beter kan vervangen. Ik heb toestemming gegeven om het te vervangen.

Maar vandaag bij Euromaster geweest voor uitlijning en tevens een mastercheck laten uitvoeren. Bij de Mastercheck kwam als resultaat dat bijna alles goed is behalve de remvloeistof er zit 3% vocht in.

De remvloeistof was dus niet vervangen door kwikfit.

Gewenste Oplossing:

Geld terug voor verversen remvloeistof of opnieuw remvloeistof verversen onder mijn toezicht.

En reden geven waarom nu alweer 3% vocht in de remvloeistof zit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kwik-Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kwik-Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kwik-Fit

Heeft op 31 augustus 2012 om 13:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

De Filiaalmanager heeft u gebeld voor een oplossing maar krijgt helaas geen contact. Ook hebben wij vooralsnog geen reactie op onze e-mail ontvangen.

We willen graag de remvloeistof voor u controleren en indien nodig nogmaals vervangen.

Met vriendelijke groet,

Kwik-Fit Nederland B.V.
Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Kwik-Fit beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door yh-1991