Klacht: rekken, rekken en nog meer rekken

op 22 april 2017 over CBR in de categorie

Beste lezer,
Hierbij mijn ervaring met het CBR.
4 Januari 2017 ben ik begonnen om mijn rijbewijs terug te krijgen. Maar ondanks dat mijn neuroloog, huisarts en revalidatiearts aangeven dat er geen belemmeringen zijn om auto te rijden lukt het mij (nog) niet om mijn rijbewijs terug te ontvangen. Inmiddels 5 maal afspraak gemaakt met huisarts om de toegestuurde lijsten in te laten vullen, vragen te laten beantwoorden en onderzoeken te laten doen, 1 bezoek revalidatiearts, 2 maal telefoniste CBR gesproken, 2 maal MRI-scan neuroloog gehad, 2 maal keuringsarts telefonisch gesproken, overal aan mee gewerkt en tot nu toe geen succes. Artsen zeggen dat er werkelijk niks aan de hand is. Heb zelfs mijn medisch dossier aangeboden. Daar werd niet op ingegaan. Tevens heb ik ook nog vermeld dat ik voor mijn zieke vriendin, die 50km van mij vandaan woont, dien zorgen en dat mijn rijbewijs daardoor wel heel belangrijk is. 22-04-2017 en nog geen rijbewijs. Sterker nog 2 dagen geleden weer nieuwe vragen ontvangen die weer door de huisarts beantwoord dienen te worden. Ik heb overal aan mee gewerkt, op alle vragen is eerlijk antwoord gegeven, geen reden om niet auto te rijden maar toch blijven zij maar bezig met deze benadering. Het CBR is een oppermachtige monopolist en kan het je heel moeilijk maken. Dat hebben ze in mijn geval wel laten zien.
Alles kan overigens aangetoond worden.
Wens iedereen die met hen te maken krijgt veel succes toe.
Groeten.

Omdat ik ervan overtuigd ben dat mijn verhaal niet is ontstaan door een grote logge bureaucratisch organisatie maar door 1 of meerdere mensen.
Ik ben tevreden als dergelijke lieden niet nog meer mensen zoveel narigheid, ellende, verdriet, frustratie, belasting kunnen bezorgen. Dergelijk personeel dient onder toezicht te staan of verwijderd te worden!!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fatsoen kost niks