Klacht: Rekening voldaan…. Einde service

op 01 januari 2017 over De Hypotheker in de categorie Hypotheekwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Recent is onze hypotheek afgesloten (nieuwbouw) en is uiteraard de rekening van de Hypotheker voldaan (Rotterdam Westblaak). De dienstverlening tot dit punt was prima (soms slechte communicatie / late reacties. Er was ons toegezegd dat we ook geholpen zouden worden met de belastingaangifte en de uitbetaling van de koopprijs van onze oude huis. Helaas was de adviseur ineens slecht bereikbaar, reageerde alleen kort na meerdere telefoontjes en e-mails. Inmiddels is het alsof we tegen een muur praten. We worden steeds “terug gebeld” maar we horen niets. Blijkbaar stopt de dienstverlening als het geld binnen is…

Gewenste Oplossing:

Als wii conform afspraak bijgestaan worden in het gehele traject

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Hypotheker over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Hypotheker in behandeling genomen

Bericht van De Hypotheker

7 maanden geleden - Beste Nikita, wat een vervelende situatie. Ik ga contact opnemen met de vestiging hierover. Wordt vervolgd dus! Met vriendelijke groet, Lotte Gerritsen (afd. Webcare).

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Hypotheker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Hypotheker

Heeft op 09 mei 2017 om 17:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht is ruime tijd geleden opgelost, maar stond hier nog open. Bij deze wil ik de klacht dan ook sluiten. Het probleem lag in het feit dat de e-mails niet goed bij mevrouw binnen kwamen en mevrouw zelf telefonisch niet goed bereikbaar was. Uiteindelijk is het dossier afgerond in samenwerking met haar partner, die telefonisch beter te bereiken was.

Alle klachten die gemeld zijn door Nikita Gommeren