Klacht: Rekening gekregen wil geen abonnement

op 21 mei 2016 over Editie Enigma in de categorie Magazines

Goede middag

Heb een rekening gekregen terwijl ik heb opgezegd.
Ik wil geen abonnement.
Graag ongedaan maken.
Alvast bedankt.

Gr L. Berkepas

Als ik niets meer ontvang
En nergens aan vast zit

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Editie Enigma over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Berkepas

10 maanden geleden - Goede avond Ik heb een mail ontvangen zie onderstaande. Geachte mevrouw, mijnheer, Uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Ben van den Nieuwenhof Dus ik neem aan dat het opgelost is Gr l. Berkepas

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Editie Enigma in behandeling genomen

Bericht van Editie Enigma

9 maanden geleden - Geachte heer Berkepas, Klopt, uw klacht is reeds opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice editie enigma

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Editie Enigma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Editie Enigma

Heeft op 01 juni 2016 om 08:05 geantwoord

De heer Berkepas heeft eerder al een klacht ingediend en zijn klacht was reeds opgelost. Middels onderstaande mail is dit nog een keer bevestigd. Wij gaan er van uit dat de hiermede klacht inmiddels al naar tevredenheid is opgelost.

Geachte heer Berkepas,

Klopt, uw klacht is reeds opgelost.

Klantenservice editie enigma

Alle klachten die gemeld zijn door Berkepas