Klacht: Rekening

op 18 oktober 2016 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

Was op zoek naar een woning en kwam die site tegen. Het was niet duidelijk dat ik een abonnement aanging. Opeens wordt er 19,99 afgeboekt van mijn rekening. Ik heb nog nooit een woning bekeken. Ik heb het geld teruggeboekt en nu dreigt men met een incassobureau. Kan dit zomaar en moet ik betalen ?

Ik wil er gewoon vanaf

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 18 oktober 2016 om 10:42 geantwoord

Geachte mevrouw Demontis,

U staat bij ons ingeschreven voor de gratis nieuwsbrief met het door u opgegeven e-mail adres. Deze inschrijving hebben wij voor u beëindigd.

Als er al wel door ons geïncasseerd is wil ik u vragen om het betaalkenmerk van de incasso aan ons door te geven, dan kunnen wij voor u de juiste inschrijving erbij zoeken.

Het betaalkenmerk vind u in de omschrijving van de incasso op uw bankafschrift of bij online bankieren.

Hopende op een spoedige reactie.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door catrien D