Klacht: Reiskosten

op 14 oktober 2019 over YoungCapital in de categorie Vacaturesite

Meedere malen gevraagd hoe het zit met mijn reiskosten. Ik krijg geen duidelijk antwoord terug. Volgens mijn CAO hoor ik reiskosten te ontvangen van de afgelopen 6 maanden dienst. Echter ben ik onderhand uit dienst en heb ik nog geen enkele keer iets van reiskosten gestort gekregen. Meedere malen aan mijn contactpersoon gevraagd, zonder enig duidelijk resultaat… vreemd toch? (zullen wel irritaties zijn, maar ja betaal ze wel ;))

Daarnaast houdt Young Capital 7 weken aan om al je reserveringen te ontvangen na uit dienst training. BELACHELIJK zoveel? Snap nog steeds niet dat je gewoon bij de laatste uitbetaling alles in een keer krijg, net zoals dit altijd bij mij is gebeurt.

Dat ik eindelijk mn reiskosten gestort krijg en mijn overige reseveringen

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar YoungCapital over deze klacht.

Bericht van YoungCapital

11 maanden geleden - Hi Louhlouh,Heel vervelend om te horen dat je al een lange tijd achter je reiskosten aan moet. Ik heb contact gehad met je recruiter en zij heeft mij verteld dat je je reiskosten kan declareren via EPIC. Dit kan ook als je al uit dienst bent. Je kan dit doen onder het kopje 'werknemer' 'declaraties' 'nieuwe declaratie indienen'. Vervolgens kan je onderaan klikken op 'nieuwe vergoeding' en dan kan je je reiskosten indienen.Wat betreft de uitbetaling van je reservering, het is standaardprocedure dat dit 6 a 7 weken duurt. Deze 6 a 7 weken worden gebruikt om eventuele correcties te doen op je loon. Het zou namelijk vervelend zijn als je achteraf nog geld terug moet betalen aan ons.Ik hoop dat het nu gaat lukken met het declareren van je reiskosten. Mocht je hier nog hulp bij nodig hebben dan kan je altijd bij ons in de chat komen op de website, dan helpen we je verder.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door YoungCapital in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht LouhLouh

11 maanden geleden - Inderdaad erg vervelend. Ik krijg hetzelfde richeltje te horen maar ik zie nergens mijn declaraties terug. Ik wil gewoon een keer een duidelijk antwoord. Hetgeen wat er word gezegd is dat het niet aan haar is om de reiskosten goed te keuren. Echter heb ik deze declaratie al meer dan 2 of 3 maanden geleden ingediend zonder enige antwoord vanuit Epic vandaan. Werkte 6 maanden via jullie.......... Kom op zeg.Vind het allemaal sceptisch. Graag word ik gebeld door de desbetreffende afdeling (reiskosten) zodat alles wens een keer duidelijk word.Die chat waar je het over hebt zie ik ook nergens staan trouwens ;).Betreft de procedure zal het allemaal wel. Ik houd de uiterste betaaldatum in ieder geval goed in de gaten.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat YoungCapital een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

YoungCapital

Heeft op 18 mei 2020 om 09:56 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door LouhLouh