Klacht: Recpect loos behandeld

op 19 augustus 2016 over 112 alarmcentrale in de categorie Artsen

19/8-2016

Geacht heer mevrouw

Wil en klacht indienen tegen en medewerker van centrale 112.
Ik werd gebeld door mijn broertje dat mijn vader op de grond lag die zicht toetaal niet lekker voelde, ik zelf belde rond 21:00 uur helemaal in paniek naar de centrale 112 voor en ambulance, ik kreeg toen en meneer aan de lijn en ik vertelde wat er aan de hand was waardoor de meneer van 112 mijn heel respectloos heeft behandeld, en begon tegen mijn tekeer te gaan dat ik even naar hem moest gaat luisteren toen zij ik dat hij niet tegen mijn moest gaan schreeuwen waar door ik nog meer in paniek raakten ineens verbrak hij de verbinding daarna belde ik direct terug en kreeg ik de zelfde persoon aan de lijn. we kregen en discussie waar ik totaal geen zin en tijd in had want elke seconde telt, hij ontkende dat hij het was die de verbinding had verbroken en bleef maar herhalen dat hij het nummer van mijn broer moest anders kon hij geen ambulance sturen ik had het nummer niet bij de hand en in paniek wist ik even niets meer in plaats dat hij mijn rustig ging houden en gerust stelde ging hij maar te keer ik ben daar erg van geschrokken, het heeft mijn echt geraakt heb dit nooit eerder mee gemaakt voor het zelfde geldt had er iets kinnen gebeuren met mijn vader door zijn handelingen ik ben zeer teleurgesteld in zijn proficineele werk
Hoop en snelle reactie van jullie
Groeten darif

Dat hier iets aan gaat gebeuren

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 112 alarmcentrale

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 112 alarmcentrale nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Youssef Darif