Klacht: Reclame tijdens progmma’s

op 27 december 2017 over SBS 6 in de categorie Omroepen

Ik sluit mij aan bij de zojuist gemelde klacht. Kan SBS nou zelf niet begrijpen hoe vervelend het is dat films of welk programma dan ook onderbroken worden? Home allone is een kinderfilm. Kinderen hebben al slaap te kort en mogen vanwege de te lange programmering hun favoriete film niet eens meer zien door de late eindtijden. Mensen gaan hier door minder kijken. Niet voor niets dat SBS slechte cijfers heeft! Ook merkte ik gisteren en vandaag dat stukken films er uit waten gehaald en de ondertiteling niet klopte met wat er gesproken was. Deze was bijvoorbeeld veel groffer. Vast niet het idee dat kinderen dit oppakken he? Inkomsten zijn inderdaad nodig maar doe de reclames en hart van Nederland tussen de programmering door!

Deze klacht zal wel tot niets worden gebracht. Reclame en hart van Nederland mag maar doe dit dan tussen de programma’s door net als vroeger!

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SBS 6

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SBS 6 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door schragetr