Klacht: Recentelijke uitspraak van Dhr Niek Stam mbt de computer hack in de haven van rotterdam

op 13 juli 2017 over FNV in de categorie Vakbonden

Geachte heer/mevrouw,

Graag zou ik een klacht willen indienen tegen FNV havens en voornamelijk hun voorman de heer Niek Stam.

Deze persoon heeft, na de computer hack waarvan op dit moment vele bedrijven in o.a de Rotterdamse haven de dupe zijn, publiekelijk via Twitter bekent gemaakt voorstander te zijn van dit soort internet terrorisme en steunt dus dit soort criminele praktijken (zie bijgevoegd bestand)

Als spreekbuis van FNV havens kan en mag je dit soort uitspraken gewoon niet doen.

Er zijn op dit moment vele (grote) bedrijven en ook hun medewerkers de dupe van deze hack.

Het brengt grote schade toe aan de economie .

En de heer stam vind het dus een goed idee en betuigd steun aan de criminelen die hiervoor verantwoordelijk zijn.

Het maakt hem niks uit dat het ook zijn eigen fnv-haven leden betrefd welk hiermee (en de gevolgen van deze hack) gedupeerd worden.

Tevens laat de heer Stam nu dus duidelijk zien dat hij een afkeer heeft aan APMTR (een van de getroffen bedrijven) en dus ook de vele FNV leden die bij dit bedrijf werken.

En dat terwijl hij zelf solidariteit onder de havenwerkers zit te prediken.

Het lijkt mij sterk dat het FNV de mening en uitspraak van de heer Stam deelt en voorstander is van het promoten van terrorisme & crimineel gedrag om zo een bepaald doel te bereiken.

1. Niek Stam officieel zijn excuses aanbied aan de medewerkers en de getroffen bedrijven voor zijn uitspraak.

2. Niek Stam uit zijn functie / op non actief word gezet door het FNV.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 10 augustus 2017 om 09:53 geantwoord

Geachte heer Fokkenrood, beste Nils,

Uw klacht van 29 juni 2017 hebben wij in goede orde ontvangen.

Hieronder treft u een link aan, waarin Niek Stam zijn visie nader heeft uitgelegd.

Hiermee sluiten wij deze klacht op Klacht.nl af.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Roos - FNV webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Nilsfokkenrood