Klacht: RB dakkoffersverkoop; contact valt weg, na betaling

op 02 juli 2012 over RB Dakkofferverkoop in de categorie Camping & Outdoor

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Rond de 18e juni heb ik na lang overwegen een bestelling van 3 dakdragers voor mijn Mercedes Sprinter bus gedaan. Daarvoor heb ik nog per email een info-uitwisseling gehad over welke keuze de beste zou zijn. Daarna ben ik tot bestelling overgegaan. Bij de bestelling strandde ik 3x (achteraf past dit in het beeld) bij de Ideal betaling. De volgende dag heb ik dit per email aangegeven en ik kreeg daarop een email met factuur-bijlage, die ik vrijwel direct heb betaald. (afgeschreven; d.d. 20 juni 2012)

Na een paar dagen een email gestuurd tot informatie mbt de verzending: geen reactie, wel een soort failure van de provider. Daarna ben ik de site gaan zoeken, maar dat mislukte…..

Gewenste Oplossing:

Ik wil op basis van het feit dat ik heb betaald mijn bestelling zo spoedig mogelijk geleverd zien. Uiteindelijk wil ik uiteraard mijn betaling terug als RB Dakkofferverkoop niets kan leveren.

Alle klachten die gemeld zijn door esmesrits