Klacht: Rare Communicatie

op 22 augustus 2018 over YoungCapital in de categorie Vacaturesite

Ik heb mij vandaag afgemeld voor een bepaalde dienst bij een Kledingwinkel omdat ik ziek ben. Waar ik met plezier werk.
Hier kreeg ik een reactie op : Ik vind het heel vervelend dat je ziek bent maar ik kan er verder niks mee. Ik kan niet op je bouwen.

“Dit geeft mij het gevoel dat het alleen om geld draait.”

Ondanks is er een vrouw die van begin af aan al vervelend tegen mij deed in deze winkel.
Ik was gisteren te laat gekomen omdat niemand mij open deed bij het filiaal omdat ik niet wist waar de personeels ingang is. Deze zelfde persoon zei “hier ga ik een melding over maken” En daar heb ik niet asociaal op gereageerd en ik ben gewoon vriendelijk gebleven.

Hier krijg ik een hoop commentaar over via de persoon van young capital en deze zegt ook dat ik niet meer word ingepland bij deze winkel. Maar ik doe mijn werk gewoon goed.
Deze persoon zei ook dat ik geen telefonisch contact opneem terwijl ik gisteren nog met deze persoon heb gebeld.
Dus ik snap niet waar ik dan verkeerd zit ? Oke, te laat komen is nooit goed maar ik heb wel een bepaalde reden.

Verder heb ik een mail terug gestuurd naar de persoon van young capital over het gene dat ik niet kan plannen wanneer ik ziek ben en ik wel nog met deze persoon gebeld heb over het feit van te laat komen met de reden wat ik al eerder opgenoemd heb. Ik kreeg direct een mail terug. “ Ik ga de discussie niet aan.”

Maar zelf zegt deze persoon wel dat ik telefonisch met deze persoon gebeld heb en dan wordt er gezegd dat ik geen kans neem om te bellen.

Ik vraag me af waar het verstand van deze persoon zit ? Aangezien ik graag wil werken en het goed heb op deze plek.

Erg jammer dit!

Dat ik normaal word behandeld en ik mij gewoon kan afmelden wanneer ik ziek ben. En dat ik nog zou kunnen werken bij deze winkel ondanks de reden die ik al heb opgenoemd.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar YoungCapital over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door YoungCapital in behandeling genomen

Bericht van YoungCapital

2 jaren geleden - Hoi David.Vervelend dat je een naar gevoel hebt overgehouden aan onze samenwerking. Ik heb jouw recruiter net even opgebeld om ook haar kant van het verhaal te horen. Van haar hoor ik wel een iets ander verhaal dan jij hier schetst. Daarbij kan ik hier wel alles gaan benoemen, maar het verhaal van jouw contactpersoon heb jij uiteraard ook al van haarzelf gehoord.Jouw contactpersoon heeft vandaag ook meerdere malen aangegeven dat je haar altijd kan bellen om het één en ander uit te praten en je meer duidelijkheid te geven, maar dat je vervolgens alleen maar per mail reageert. Je bent in ieder geval nog steeds vrij om haar even te bellen!Ik hoop dat je het zo wat beter begrijpt en voel je vooral vrij om jouw contactpersoon telefonisch te benaderen. Wat betreft jouw werksituatie kunnen we verder helaas weinig meer voor je betekenen. Succes in de toekomst in ieder geval!

Reactie van de melder van de klacht Dhs.96

2 jaren geleden - Beste KLACHT,Bedankt voor uw hulp en de moeite!Deze contact persoon zei alleen maar dat ze geen verdere discussie met mij aanging over het feit dat ik haar kan bellen. “Omdat ik nog met haar gebeld had over het te laat komen en de reden die ik ervoor had” Bij ziekmelding stuur ik een mail waar instaat dat ik niet kan werken en ik heb de reden aangegeven.Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad bij deze job. Dus ik heb er niet echt bij nagedacht om haar te bellen. Ik reageerde op jobs via whatsapp of via imessage en dit ging gewoon goed. Ik heb me een keer afgemeld in het weekend om privé omstandigheden in de familie. “Dat was goed verlopen” Op de afdeling Heren waar ik regelmatig stond vond ik het erg fijn. Ik hoorde de dag van te voren, van de ziekmelding dat als ik nog 1x te laat kwam ik niet meer werd ingepland. Maar tijdens het bellen heb ik verteld dat ik me daar aan zou houden en over het gesprek was ik tevreden. “ deze persoon klonk ook tevreden “De dag erna meldde ik me af met de reden : dat ik iets verkeerds gegeten had en ik de hele nacht moest overgeven en buikpijn had en steeds naar het toilet moest. Als ik me dan afmeld en dan vervolgens te horen dat ik niet meer welkom ben vind ik dat wel ver gaan.Dus de klacht was dus meer in de zin van, dat ik direct niet meer welkom ben om te werken. Terwijl ik wel graag wil. Dus dan zou ik ook wel graag weer willen of kunnen werken op deze plek.En ik zou willen weten wat deze persoon over mij verteld heeft aangezien het mijn contact persoon is. En met wie u heeft gesproken. Dank u !Ik had dit ook graag telefonisch aan u willen vertellen.Met vriendelijke groet,David Hüter

Bericht van YoungCapital

2 jaren geleden - Hoi David,Nogmaals: je kunt dit het beste even bespreken met jouw contactpersoon. Ze heeft vaker aangegeven dat je haar kunt bellen om dit uit te spreken. Voel je dus vooral vrij om haar te bellen. Succes!

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat YoungCapital een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

YoungCapital

Heeft op 18 mei 2020 om 10:00 geantwoord