Klacht: Rad van fortuin

op 06 september 2016 over SBS 6 in de categorie Omroepen

Tjonge, jonge in wat voor concept hebben jullie het ooit zo leuke programma rad van fortuin gegoten??(niet dat ik er altijd naar keek.)
Alstublieft laat die Andre junior toch gewoon zingen en niet als een halve droogkloot daar een programma presenteren. De hele performance slaat als een tang op een varken. Ik wens dat alle omroepen er eens over nadachten om niet altijd maar BN’ers in quizzen, forums or what-ever te douwen als bijvoorbeeld dat viswijf van een Brad, een l.. van Krabbé die 0veral opduikt of met een groep bekende Nederlanders de Mol spelen of op Robinson eiland gaan zitten. Doe eens onbekende waar het publiek ziende moet ontdekken wat voor karakters de deelnemers hebben.
Qua publieke omroep hoop ik dat er nog meer gesneden wordt in het budget. Van April tot september herhalingen en nog eens herhalingen.
Hendrik,

ALS HET PROGRAMMA WEER STOPT.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SBS 6

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SBS 6 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chocoladetaartenfabriek