Klacht: raar telefoonnummer

op 02 maart 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

iemand van het nummer 02 808 39 63 heeft me opgebeld… en zei me dat ik kon meespelen aan “euromillions”… met meerdere mensen…
ze wouden mijn bankrekeningnummer winnen… en gaven hun internetsite “www.europelottery.eu”…
de mensen op de foto van de site… zijn de “lookalikes” van mijn buren… die op nummer 1 Dorpstraat… in 1880 Ramsdonk… in België leven 🙂 raar maar waar 😉 het zijn telepatische engels… Jehovahgetuigen die telepathie gebruiken voor de “mariage forcé de Molière” om u te forceren… multi Bella te neeuuken ! ik ken die schurken en hun strategies !! de muppet show is between us 🙂 De Goden daarboven put added dolls between us ! het zijn echte demonen 😉

ik ben niet tevreden !!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 09:20 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij uw klacht.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever. Via email info@europelottery.net of telefonisch op nummer
NL: +31857325611
BE: +3228083963