Klacht: Puzzelbrein

op 27 juli 2017 over Roniko in de categorie Websites - Prijsvragen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Opeens heb ik een abonnement van Puzzelbrein van Roniko B.V. Ik heb echter nooit iets afgesloten met dit bedrijf. Mail met klantnummer en alles (hoe kan dit? Zijn ze deze gegevens via een derde bekomen?)

Nu krijg ik een e-mail dat ik nog even 75,30 euro over moet maken. Dit ben ik niet van plan aangezien ik dit abonnement nooit ben aangegaan met genoemd bedrijf!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als het abonnement is stopgezet en ik niets hoef te betalen, wat logisch is aangezien ik nooit een overeenkomst met ze ben aangegaan!

Op de vraag hoe ze aan mijn gegevens zijn gekomen zal ik waarschijnlijk geen antwoord krijgen maar desalniettemin ga ik vragen hierom.

Alle klachten die gemeld zijn door Bijlos