Klacht: puntje van onze stoel

op 10 februari 2018 over SBS 6 in de categorie Omroepen

Beste SBS6,

Wij besloten als vriendengroep deze zaterdag eens rustig aan te doen, en even nostalgische herinneringen op te doen tijdens het kijken van de film Harry Potter – de gevangenen van Askaban.
De spanningsboog was enorm. Een ontzettend leuke film die wij allen al sinds onze jeugd niet meer gezien hadden. Toen we tijdens de ontknoping van de film op het puntje van ons stoel zaten, de spanning om te snijden was, en de scenes adembenemend waren, besloten jullie om (tot onze grote teleurstelling) Hart van Nederland tussendoor uit te gaan zenden.
Dat het tegenwoordig al normaal is dat er tijdens de clifhangers een reclame blok wordt ingelast, cest la vie.
Maar door deze actie werden wij in één klap geconfronteerd met onzinnige nieuws items van lik mijn vestje.
Als dit slechts 5 minuutjes zou duren, zou het acceptabel zijn. Maar door het uitzenden van een gehele nieuwszending van circa 30 min worden wij allen volledig uit de film gehaald. Erg teleurstellend.
Dan als klap op de vuurpijl komt Piet Paulusma ons nog even vertellen wat voor k*t weer het gaat worden. U wordt bedankt.

Geen Hart van Nederland uitzenden tussen films door.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SBS 6

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SBS 6 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hugolenniekpieterpeterjesse