Klacht: PTSS en episodische depressie

op 12 september 2016 over UWV in de categorie

Sinds de geboorte van mijn zoon eerder dit jaar, zit ik helaas thuis met een ernstige vorm van PTSS en een bijkomende diepe depressie. Ik heb oncontroleerbare huilbuien, woedeaanvallen en raak buiten mijn “comfortzone” compleet in paniek en ervaar ik hevige angstaanvallen.

Mijn dagelijkse functioneren is zodanig beperkt dat ik 3 a 4 dagen van de week gewoon helemaal niet buiten kom.

De keuringsarts vindt echter dat ik over 7 weken weer gewoon fulltime aan de slag moet. Want het zit allemaal maar tussen mijn oren en lichamelijk mankeer ik niets.

De brief met de beslissing laat verschrikkelijk lang op zich wachten, zodat bezwaar maken ook op de lange baan geschoven wordt. Per november zal ik in de WW terecht komen en sollicitatieplicht hebben. Gaan geweldige sollicitatiegesprekken worden…

Ik wil herkeurd worden door een arts die mij wel uit laat spreken en zich niet alleen focust op de fysieke gezondheid.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UWV

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UWV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mplug