Klacht: programmering veronica tv tussen 18.00 en 20.00

op 03 februari 2014 over Veronica TV in de categorie Omroepen

Ik word er echt flauw van dat er tussen 18.00 en 20.00 steeds dezelfde herhalingen uitgezonden worden. Heb net dezelfde aflevering van the big bang theorie zitten kijken die afgelopen vrijdag ookal uitgezonden werd. Waar blijven de nieuwere afleveringen?? Heb zelfs al n keer meegemaakt dat er 2x achter elkaar dezelfde aflevering van two and a half men uitgezonden werd. Wie let daarop? De serie two broke girls is nog niet zo lang geleden begonnen en die wordt nu al herhaald!? Vraag me af wie er verantwoordelijk is voor de programmering, want degene die dat nu regelt bakt er helemaal niks van!!!

Het zou prettig zijn als er beter op gelet wordt welke afleveringen uitgezonden worden, zodat er geen 2 dezelfde achter elkaar komen op dezelfde avond of de dag erna. Misschien wat meer variatie in series, zodat er niet de hele tijd herhalingen komen. En als er nieuwere afleveringen zijn zend die dan uit ipv weer te beginnen met de eerste aflevering.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veronica TV

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veronica TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vivke