Klacht: Programma rtl4

op 20 mei 2016 over RTL 4 in de categorie Omroepen

Ik vind het jammer dat er de laatste tijd erg confronterende programmas zijn op rtl.

Bijv. Het doodgaan van mensen, Kinderen met een ernstige ziekte.( ik mag het k woord niet gebruiken in dit bericht)
Wij hebben dit in ons gezin meegemaakt en dit is helaas niet goed afgelopen. Wij hebben ons kindje verloren aan die ernstige ziekte. Het is dan erg confronteremd om dit soort beelden te zien. Bijvoorbeeld in de voorstukjes. Dit maakt ons erg verdietig. Ik vraag mij dan ook af wat de boodschap is van dit programma?

Ik snap dat het programma zelf niet niet uitgezonden kan worden. Maar ik zou het prettig vinden als dit nog later op de avond word uitgezonen en of minder/of geen reclame voor word gemaakt.

En dat er word nagedacht over wat de boodschap is van het programma. En wat het doet met mensen die het mee hebben gemaakt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RTL 4

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RTL 4 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Iris.nellie13