Klacht: Profiel word niet verwijderd

op 14 september 2017 over Netlog in de categorie Datingsites

Mijn profiel staat al 7 jaar op Netlog en ik kan hem niet verwijderen omdat als ik me wachtwoord aanvraag krijg ik niks in mijn email binnen, ik zou hem graag zsm weg willen hebben ivm mijn tegenwoordige carriere

Als het profiel www.netlog.com/therealdnq
Verwijderd is

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 16 september 2017 om 12:42 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht. Ik laat je account zo snel mogelijk offline halen.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me opnieuw te contacteren. Fijn weekend!

Alle klachten die gemeld zijn door Daniquejebayer