Klacht: Profiel verwijderen

op 02 augustus 2017 over Netlog in de categorie Datingsites

Beste, ik zit voor een lange tijd niet meer op netlog en wenst deze te verwijderen. Ik ken mijn e-mailadres en wachtwoord niet meer. Deze zijn aangemaakt in 2008.

Ik wil mijn proefiel netlog niet meer op internet.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 03 augustus 2017 om 21:51 geantwoord

Goedenavond,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je account na grondig zoeken, kunnen terugvinden en ik laat het zo snel mogelijk offline halen.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me opnieuw te contacteren. Fijne avond verder!

Alle klachten die gemeld zijn door Marttin