Klacht: profiel verwijderen

op 30 juni 2016 over twoo.com in de categorie Websites

Beste,

Ik zou graag mijn profiel verwijderen van netlog (moi_x) en twoo (Tiffanie Denolf) vermits ik net ben beginnen werken in een zakelijke context.
Ik kan ook niet meer op deze profielen vermits ik niet meer weet welk (oud) emailadres
Ik gebruik deze accounts niet meer maar deze kunnen wel gevonden worden als mensen mijn naam opzoeken op google.

U zou me ongelofelijk blij maken als dit in de toekomst kan voorkomen worden.

Bedankt

Met vriendelijke groeten

Tiffanie Denolf

Wanneer mijn profiel wordt verwijderd. Bedankt!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

Bericht van twoo.com

1 jaar geleden - Goedemiddag - Je oude Netlogprofiel laat ik binnen 24u offline halen voor je. Je moet er wel rekening mee houden dat het tot enkele weken kan duren eer dit ook door Google geüpdate wordt in hun zoekresultaten. Om ook je Twoo profiel te kunnen verwijderen, zou ik net wat meer data van je moeten hebben. Heb je misschien even een linkje naar dat profiel voor me? Of kan je me even ook je leeftijd en woonplaats (zoals vermeld op het profiel) doorgeven?

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 15 juli 2016 om 14:16 geantwoord

Hallo Tiffanie,

Bedankt voor je geduld. Je Netlog-account werd inmiddels verwijderd en ik heb ook je Twoo-account verwijderd.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog-pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren op info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door Tiffanie