Klacht: Profiel offline halen

op 10 augustus 2016 over Netlog in de categorie Datingsites

Hoi,
Al jaren netlog niet gebruikt maar profiel staat nog steeds online om één of andere reden en dus ook op de zoekmachines. Graag had ik dat mijn account permanent wordt verwijderd. Account: _gigi_
Bedankt alvast!

Als mijn account permanent verwijderd is.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Netlog nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 18 augustus 2016 om 15:47 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je Netlog-account zonet op jouw verzoek verwijderd.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog-pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren op info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door _gigi_