Klacht: proefzending wordt jaarcontract

op 27 mei 2013 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

31 dagen tijd om na proefzending vitaminepillen te laten weten dat je geen vitaminen meer wenst te ontvangen. Heel gemakkelijk via mail, website of telefoon. Laat ik het binnen 31 dagen via de website 3 keer gedaan hebben, me afvragend zou het wel aangekomen zijn ik krijg geen bevestiging, dan bellen binnen die 31 dagen na 24 minuten extra telefoonkosten een muziekje aan te mogen horen geef ik op. Blijkt dat in diezelfde dagen het hele communicatiesysteem er bij hun uit lag. Krijg ze later dan toch aan de telefoon te pakken, dit was echter buiten de 31 dagen…. stuurt u die mail toe, dan kan het gelijk beëindigd worden, ander pas het volgende kwartaal. Dat wil ik sowieso en ik zoek die mail op. Toegestuurd, hoor niets, maar er wordt wel afgeschreven, wat ik storneer. Ineens krijg ik van MKB een laatste herinnering, hoezo laatste? zou ik er meer gehad moeten hebben? Vervolgens een telefoontje waarin in aangeef bij EH tijdig opgezegd te hebben, maar dat moest ik met hen zelf regelen. Ik zou nog 2 herinneringenkrijgen en geen extra kosten. Vervolgens een week later incassodreigement omdat ik op meerdere schrijven niet gereageerd zou hebben. Ook leuk is dat de datum op de brief 16 mei aangeeft en je binnen 5 dagen overgemaakt moet hebben, hij ligt pas donderdag 23 mei op de mat, wel lastig dan.

geen incasso's, geen misleidende websites met opzegmogelijkheden die niet aankomen of aanbiedingen proefzending die ongevraagd in een abonnement overgaat.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 12:30 geantwoord