Klacht: proefexemplaar

op 22 mei 2016 over Editie Enigma in de categorie Magazines

Ik schijn aanvraag gedaan gedaan te hebben voor een gratis puzzel boek. Hoe deze aanvraag is ontstaan is mij volstrekt onduidelijk.

Ik ben goed bij de tijd en call centers of andere verkoop praktijken wijs ik altijd de deur.

Ik vermoed oplichting . Op Internet las ik al vele klachten over dit bedrijf. De eigenaar, wonende aan de mark 4 in Veldhoven is al geruime tijd bezig met dit gedrag. Met succes, te zien aan zijn grote woning. Het wordt volgens mij tijd dat deze persoon wordt aangepakt door justitie.

Ik vraag dan ook een ieder om aangifte te doen , en niet alleen te melden bij radar etc. Dit soort mensen zijn criminelen. En behoren achter slot en grendel. Oppakken en verkregen voordeel afnemen . Vervolgens kan hij ergens onder een brug gaan wonen met een stapel waardeloze puzzelboekje.

Ik zou graag willen dat dit bedrijf stopt met haar praktijken . Ik zal dan ook aangifte doen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Editie Enigma over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Editie Enigma in behandeling genomen

Bericht van Editie Enigma

7 maanden geleden - Geachte heer Maanen, U heeft inderdaad gereageerd op een advertentie/enquête op internet. Daaropvolgend bent u telefonisch benaderd voor een abonnement op editie enigma. U heeft een abonnement afgesloten en dat binnen de wettelijke termijn weer ontbonden. U heeft dus ook het cadeauexemplaar ontvangen. Wij betreuren het, dat u uw mening niet baseert op de realiteit, maar op de laster die op internet wordt gezet. Met vriendelijke groet, Klantenservice editie enigma

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Editie Enigma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Editie Enigma

Heeft op 01 juni 2016 om 08:00 geantwoord

Onderstaande mail is naar de heer Maanen gestuurd.

Geachte heer Maanen,
Klantenservice editie enigma