Klacht: Proefabonnement

op 01 december 2016 over Rendement in de categorie Magazines

Goede avond
Ook ik ben een paar maanden geleden benaderd door een dame van rendement .
Met een aanbieding voor 3 bladen tegen de kosten voor de verzending .
Ik had aan gegeven dat ik dit niet wilde .
Maar door aan dringen van de verkoopster ben ik uit eindelijk akkoord gegaan voor die drie bladen maar gaf meteen aan dat ik er geen abonnement van wilde .
De vrouw gaaf explesite aan dat er geen abonnement aan vast zat en dat na de proefnummers er wel contact gezocht zou worden over m’n meeneming van t blad en of ik dan evt wel intressen zou hebben in t blad en dan evt een abonnement zou afsluiten .
Nu heb ik nog geen telefoontje gehad over mijn mening en evt en abonnement op t blad.
Nu krijgen we van de week een rekening voor een jaar abonnement .
Vandaag gebeld met rendement uitgeverij en die beweerd dat ik dus wel een abonnement heb bij hun .
T lijkt mij stug want heb daar nooit toestemming voor gegeven .
Krijg wel een voorstel om dan de helft tebetalen maar ook dat vindt ik een vreemd voorstel om iets te betalen waar ik niet om vraag en toestemming voor heb gegeven .
Nu wijzen ze me op de brief waar in zou staan dat ik t had moeten opzeggen
Maar de overeenkomst gaat over de 3 bladen tegen verzend kosten en niet over een abonnement .
Wil niks met dit bedrijf temaken hebben en vindt t blad wat ze toesturen ook niks aanvullends voor mij
Mvrgr vincent

Wil niks met dit bedrijf temaken hebben .
En ben er ook niet van ge diend nog een enkel blad van ze te ontvangen
Ook wil ik hun genoemde overeenkomst tussen remdement en mij inzien

1 dag geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rendement over deze klacht.

22 uur geleden - Deze klacht is zojuist door Rendement in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Vincent25041976

21 uur geleden - Inmiddels contact gehad met rendement uitgeverij En t contract is met onmiddellijk ingang gestop Heb hier een bevestiging gehad via de mail Na mijn mening is t nu opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door Vincent25041976