Klacht: Produkten ongevraagd opgestuurd ennu aanmaningen van incassopartners

op 12 mei 2017 over IncassoPartners Nederland in de categorie Incassobureaus

Van: Agnes Metselaar-Hoevers [mailto:agnes.metselaar@kpnmail.nl]
Verzonden: dinsdag 22 november 2016 18:05
Aan: ‘info@incassopartners.nl’
Onderwerp: Dossiernummer D1016109315

Dossiernummer incasso partners: D1016109315

Nadat mijn dochter Chelsea Metselaar informatie had aangevraagd bij Slim HCA kreeg ze een pakketje toegestuurd. We hebben gebeld en gezegd dat ze niks had aangevraagd en toch wat gekregen.

Onder andere deze reacties op de facebook pagina van Slim HCA gevonden:

1 antwoord

Verwijderen
Jeroen Veenendaal Zijn oplichters,sturen pakketjes naar mensen wat ze niet besteld hebben en daarna een factuur via een incassobureau, en zie er dan maar van af te komen ,mooi makkelijk verdienen of niet SlimHCA?
Vind ik leuk · Beantwoorden · 24 mei om 20:34

Verwijderen
Susanne Nilsson Please help ik heb ook nu dit product probeert en het werk voor geen meter.maar ik weet niet Ho ik vanaf komt….kan geen telnr of adress vinden?
Vind ik leuk · Beantwoorden · 26 mei om 9:28

Petra de Lange Waardeloos produkt,
Vind ik leuk · Beantwoorden · 26 mei om 16:06

Verwijderen
Petra de Lange 7 tabletten geprobeerd, beroerd en loop heel de avond naar toilet
Vind ik leuk · Beantwoorden · 26 mei om 16:06

Verwijderen
Thijs Lengkeek Gekocht,vrees het vrezen. Wel betere stoelgang en energie drift maar afvallen? No wat. Kan de Consumentenbond hier niet op inspringen?
Vind ik leuk · Beantwoorden · 2 juni om 17:31

Jolanda Schols-Opgenoorth Hallo..

Wij hebben zonder dat we het gevraagd hebben pillen van jullie ontvangen en een factuur. Na telefonisch contact met jullie gehad te hebben konden we het pakketje aangetekend terugsturen. Dit is ook gebeurd.

Vandaag echter krijgen we een brief van er incassobureau.. of we even willen betalen!!!!

Niet dus!!
Vind ik leuk · Beantwoorden · 11 juni om 19:25

Verwijderen
Floor Spil Oppassen, niks bestellen van deze bende. Ten eerste werkt het niet je houdt er alleen wat buikpijn aan over. daarnaast had ik twee zakjes besteld en nadat ik er achter kwam dat het helemaal geen effect had heb ik de tweede weer terug gestuurd. Vervolge…Meer bekijken
Vind ik leuk · Beantwoorden · 20 juni om 14:28 · Bewerkt

Helaas te laat. Het lijkt erop dat dit bij andere ook op dezelfde manier gegaan is. En we hebben Slim HCA laten weten dat ze hun product op konden laten halen omdat terug sturen op dezelfde incasso praktijken lijkt te eindigen.

Klarna is degene die voor deze oplichters incasseert en Segoria degene die aanmaningen stuurt. Over Klarna weet ik niet veel maar Segoria is gewoon een oplichters bende. Geen adres in Nederland. Geen wettelijke sanctie mogelijkheden.

Na vele keren met Segoria gebeld te hebben, lieten ze weten dat we alleen contact op konden nemen met Slim HCA. De mevrouw van Slim HCA leek heel aardig en zei het op te willen lossen. Ik had gezegd dsat ik het om van al het gedoe af te zijn wel aangetekend terug zou sturen.

Dit was het antwoord:

———- Doorgestuurd bericht ———-
Van: “SlimHCA”
Datum: 28 jul. 2016 17:07
Onderwerp: Re: Bericht voor klantenservice SlimHCA
Aan: “WordPress”
Cc:

Geachte mevrouw/meneer,

Bedankt dat u even contact met ons opneemt.

U geeft aan het pakket te willen retourneren, ik verwijs u naar onze retour policy waarin staat;
U dient het product ongeopend, onbeschadigd en ongebruikt te retourneren en binnen 14 dagen na ontvangst
We accepteren geen retouren die geopend, beschadigd en/of (deels) gebruikt zijn. Geopende, beschadigde en/of (deels) gebruikte producten komen NIET in aanmerking voor een terugbetaling.

Dit is een bestelling van 9-5-16, dit is ver buiten onze retour policy van 14 dagen, retourneren is dus niet meer mogelijk.

Wij nemen aan u zo van dienst te zijn geweest.

Lisa van Dijk

Email: info@slimhca.nl
Website: www.slimhca.nl
Tel: 0900 – 2020800 (€ 1,00 per gesprek + uw gebruikelijke telefoonkosten)

The information contained in this email and any attachments may be legally privileged and confidential.

Lisa van Dijk

Email: info@slimhca.nl
Website: www.slimhca.nl
Tel: 0900 – 2020800 (€ 1,00 per gesprek + uw gebruikelijke telefoonkosten)

Op 27 juli 2016 10:31 schreef WordPress :

chelly.metselaar@gmail.com

Onderwerp:
Overige vraag

Uw bericht:
Mevrouw geeft aan dat ze niet bewust was ooit een bestelling te plaatsen. Tevens gaf mevrouw aan het niet te willen retourneren, maar dat het opgehaald moet worden. Nu wilt mevrouw het wel terug sturen, het is een bestelling van 9-5-16

bericht aangenomen telefonische helpdesk.
En nu dus Incasso Partners die samenwerken met deze oplichtersbende. Ik hoop dat we hier uitkomen want ik ben van plan al mijn energie te gaan steken in het laten ophouden van deze onredelijke achtervolgingspraktijken.

Met vriendelijke groeten,
Agnes Metselaar.

Als ze ophouden.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IncassoPartners Nederland

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IncassoPartners Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chubby@18