Klacht: produkt besteld en betaalt,opeens uitverkocht.

op 06 februari 2017 over X-Toys.nl in de categorie Internetshops - Erotiek

ik heb een viberator besteld bij deze webshop en betaalt,deze zou direct leverbaar zijn.Ik heb op een woensdagavond bestelt,dan zou deze er zaterdag of de maandag daarop geleverd kunnen worden.zatermiddag een mail gestuurdt naar x-toys,waarop ik savonds laat een mail op terug krijg,dat dit produkt uitverkocht zou zijn en niet geleverd kon worden.
Ik kreeg het voorstel om een ander produkt kon uitzoeken.Ik heb gekeken,maar er was niets wat ik anders zou willen hebben en als er al een model is dat ik wel zou overwegen was deze 50,- euro duurder.ik heb dit in een mail laten weten,met de mededeling dat ik graag de 90,- euro terug gestort zou willen krijgen.(mede doordat geen budget heb om een duurdere viberator te kopen).hier heb ik ook een mail over gestuurd.

ik kreeg een mail terug.1,5 dag later met een duurder artikel,maar dan hoefde ik maar 20,- euro bij te betalen en dan zouden ze het meteen opsturen,mits het bedrag eerst betaalt moest worden.

Ik vond het op zich een redelijke deal en heb ok gezegd.ik heb gevraagd of hij mijn een link kon sturen waarmee ik de 20 euro kon overmaken.
het antwoord daarop duurde weer 1,5 dag en kreeg geen ideal link,maar een persoonlijke reknr,

maar ik was redelijk gerriteerd aan het raken dat de antwoorden op mijn mails een dag duurde en ze savondslaat pas binnen kwamen waarop het weer een dag langer duurde..ook omdat ik mijn vriendin had beloofd een speciale avond te doen..met alles erop en eraan en de viberator was daarin een onderdeel..heb ik onverstandig een wat boze mail gestuurd en duidelijk heb gezegd dat ik mijn geld terug wil en de manier van werken %&% asociaal vind.
ook heb ik gezegd dat ik als er niet terugbetaald wordt een aangifte doe bij de internetpolitie..
krijg ik weer laat een mail of ik dan toch even die 20 euro wil betalen..

Ik heb weer een mail gestuurd dat ik gewoon mijn geld terug wil.

het is nu een langer dan een week geleden 1,5 week dat ik besteld en betaalt heb en uiteindelijk de bestelling gecancelled wil hebben en mijn geld terug eis.ik heb nu nog 5 dagen.

ik ben nu een herroepings formulier aan het invullen en ga deze vandaag nog sturen.

als ze mijn geld terug storten..heel simpel!

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door X-Toys.nl in behandeling genomen

Bericht van X-Toys.nl

1 maand geleden - De bestelling is op 06-02-2017 geannuleerd ook is het volledige aankoopbedrag gecrediteerd d.m.v. een refund op de betreffende iDeal transactie. Nogmaals excuses dat het bestelde product niet langer leverbaar was.

Alle klachten die gemeld zijn door artofwaste