Klacht: product niet ontvangen

op 30 juni 2017 over Droginet.nl in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 1 juni iets besteld en betaald maar hoor helemaal niks. klantenservice is steeds bezet, te druk en dan wordt de verbinding verbroken. Ik zou graag mijn geld retour willen of de zekerheid krijgen dat het product nog geleverd gaat worden.
Het lijkt er op dat ik opgelicht ben….triest

Gewenste Oplossing:

product ontvangen of geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Droginet.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Droginet.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Droginet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Droginet.nl

Heeft op 10 juli 2017 om 14:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Barbara,

Meerdere keren heb ik je geprobeerd te bellen. Helaas kreeg ik je niet aan de lijn. Zoals ik kan zien is je pakketje netjes bij je afgeleverd. Dat is erg fijn! Je bestelling is op tijd door ons verzonden. Helaas is je pakketje wel wat langer onderweg geweest tijdens transport. Natuurlijk zou ik nog graag even telefonisch contact met je willen hebben om je alsnog blij te maken!

Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben hoor ik het graag!
Je mag altijd mailen naar: info@koopjesdrogisterij.nl

Hartelijke groet,
Donja van Meurs
Koopjesdrogisterij

Heeft op 10 juli 2017 om 22:01 geantwoord

Hallo, bedankt voor de reactie. Ik was aan het werk waardoor ik niet kon opnemen.
Het pakketje is nooit bij mij afgegeven, hoe komt u daarbij?
Voor mij is de klacht dus helaas ook nog niet opgelost.
Ik hoor graag uw reactie.
Telefonisch bereikbaar dinsdagmiddag van 12.30 tot einde werkdag

Alle klachten die gemeld zijn door barbaraboogert