Klacht: Product besteld niks binnen gekregen

Natasha1994x op 31 oktober 2017 over Shaydeys Design in de categorie Websites - Building en Hosting

Ik heb via hun site een eenhoornknuffel met naam besteld dit duurde behoorlijk lang en hèb ik een mailtje er achter aan gestuurd , toen kreeg ik een reactie met dat het wat langer zou duren omdat zij zelf nog niks binnen had en dat er een kadootje mee zal worden gestuurd ivm de lange wacht tijd , nog steeds niks binnen en zijn al weer 2 maanden en tig mailtjes verder en krijg geen reactie meer terug

Als ik mijn geld terug heb

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shaydeys Design

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shaydeys Design nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Shaydeys Design

4 jaren geleden - Volgens mij heb je je geld terug. Als ik een verkeerde levering krijg kan ik daar zelf ook weinig aan doen

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Heb geen geld terug en heb nou niet bepaald een goede indruk van u aangezien er meerdere mensen zijn die niks van u hebben ontvangen en ook geen geld terug , graag zou ik dit als nog terug willen

Alle klachten die gemeld zijn door