Klacht: Procedure Eigen verklaring niet binnen 4 weken en wat moet ik nu?

op 30 juli 2017 over CBR in de categorie

Ik ben diabeet en moet om de 5 jaar mijn rijbewijs vernieuwen. Daarbij heeft cbr 4 weken de tijd om dit in behandeling te nemen. Onlangs kreeg ik een brief zoals velen met daarin vermeld dat de 4 weken termijn door de drukt niet haalbaar is. En dat het in het uiterste geval 4 weken langer kan zal gaan duren.
Wat moet ik hiermee? Omdat het cbr een verkeerde inschattingsfout heeft gemaakt moet ik hier de dupe van worden. Ik kan zonder mijn rijbewijs niet naar mijn werk, wat moet ik mijn baas uitleggen dan?dus ook geen inkomen. Ik moet mijn vakantie annuleren omdat ik met de auto op vakantie wilde gaan. Wat ik hiermee wil aangeven is wie zijn verantwoordelijkheid is dit nou? Wie gaat voor het kostenplaatje opdraaien dan? En komt voor zijn verantwoordelijkheden op.

Ik zal tevreden zijn wanneer ze gewoon binnen hun gestelde termijn de zaken afhandelen en zo niet hun verantwoordelijk nemen en de consequenties aanvaarden en daarmee het recht zetten! Want ze hadden dit kunnen voorkomen.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Soundcheck