Klacht: Problemen met omboeken

op 01 augustus 2017 over Rayanair in de categorie Vliegmaatschappij

Ik heb via WTC een vlucht geboekt bij Ryanair naar Manchester. Na betaling kreeg ik mijn e-ticket en daar zag ik tot mijn schrik dat ik een verkeerde datum voor de terugreis heb ingevuld. Ik heb meteen WTC gebeld. Die vertelden mij dat ik dit bij Ryanair zelf kon regelen. Omdat het al na 21:00 uur was kon ik de volgende ochtend bellen. Heb ik gedaan, meteen om 7:00 uur. Kon dit alleen in het Engels. Omdat de man erg snel sprak kon ik het niet erg goed volgen maar ik begreep dat ik kon omboeken maar moest € 372 bijbetalen (voor een reis van €198). Toen ik verschrikt vroeg of dat dat wel kan, werd er opgehangen. Weer WTC gebeld. Die gaven mij het advies dit online te regelen. Toen mij dat niet lukte heb ik weer WTC gebeld die mij heel vriendelijk verder heeft geholpen. Daar bleek dat ik maar liefst € 442 moest betalen!! De mhr. van WTC adviseerde mij om te chat optie te gebruiken. Heb ik gedaan. Die mevr. zei eerst mij te willen helpen maar toen ik de vluchtgegevens doorgaf en mijn bankrekeningnummer zei deze mevr. dat mijn gegevens niet klopten en ze me daarom niet kon helpen. Dit terwijl ik al mijn gegevens voor me op tafel had liggen. Ook hier werd het gesprek afgekapt. Maar weer WTC gebeld. Deze mevr. was erg vriendelijk en bood aan om zelf contact met Ryanair te leggen. Na een paar uur heeft ze me terug gebeld dat ook zei niets geregeld kon krijgen, Ik moet die € 442 betalen. Ik kreeg het advies om dan alleen maar een nieuwe terugreis te boeken. Kan dit zomaar??

Ik wil deze reis geheel annuleren en mijn geld terug

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rayanair

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rayanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annet Khodadadi