Klacht: Probleembedrijf wat mij en mijn familie schade heeft toegebracht

op 04 februari 2014 over Thuiszorg MT in de categorie klachtmelden

Thuiszorg MT is zelf langs gekomen bij ons thuis om klanten te vinden. Wij hebben gezegd om er over na te denken. Wat blijkt voordat we konden antwoorden van ja of nee bleek dat ons hele thuissituatie op straat is belandt. MT Thuiszorg Zwolle bestaande uit allemaal Turkse mensen hebben inbreuk gedaan op onze prive situatie en onze vertrouwen en gezondheid enorm geschaadt.

Dankzij MT Thuiszorg zijn wij bestempeld als “gekke mensen” in de maatschappij en weet nu niet hoe ik en mijn gezin hier overheen kunnen komen.

Als thuiszorg is het juist dat je te vertouwen bent en mensen in haar/zijn beperkingen helpt. Wat hier totaaaaal ver te zoeken is.

Hierbij wil ik mensen waarschuwen voor MT Thuiszorg. Je komt bedrogen uit, ze zijn alleen maar uit op geld..

Dat ze de klacht serieus nemen en de betreffende persoon ontslag geven. Ze heeft mij en mijn familie zoveel schade toegebracht, nu weet/ denkt geheel Zwolle dat wij gekke mensen zijn. Vertrouwelijke informatie is door onvertrouwelijke Thuiszorg MT naar buiten gebracht als organisatie.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Thuiszorg MT

Alle klachten die gemeld zijn door Tugtas