Klacht: PRAKTIJKEXAMEN

op 12 oktober 2016 over CBR in de categorie

Ik ben al twee keer onterecht gezakt voor mijn rij examen. Ik heb ondertussen al drie examens gehad. Mijn eerste examen was op 16-08-2016. Mijn tweede examen was op 15-09 en mijn derde examen was vandaag (12-10).

Voor mijn eerste examen ben ik onterecht gezakt! De reden dat de examinator mij heeft laten zakken was “dat ik een voetganger (DIE MIJ WENKTE OM DOOR TE RIJDEN WAT HIJ NIET GEZIEN HEEFT) geen voorrang had verleend”. Hij trapte hier op mijn rem en zij dat ik haar voor moest laten gaan. IK STOPTE MAAR ZE BLEEF TOCH STAAN. De mevrouw stak niet over en bleef nog steeds door gaan met wenken. Mijn rij instructeur en ik gingen hier ook voor in discussie met de examinator en hierop was zijn reactie: Je reed met een hoge snelheid, wie zou er dan willen oversteken? Ik kwam een bocht uit en reed 30KM/H??

Mijn tweede examen: hiervoor was de resultaat terecht. De kijktechnieken waren niet zoals ze hoorden.

Mijn derde examen: alles is goed gegaan. Ik heb zelfs file geparkeerd, terwijl dit op examen niet hoef! De reden dat ik gezakt ben is dat ik te vroeg tijdig mijn richting aanzette op de snelweg en hier door mensen afschrik (DIE ER NIET WAREN????)

Ik ben een meisje van zeventien jaar, ik les al vanaf februari 2016. Voor mijn gevoel, “gunnen” de mensen van CBR mij mijn rijbewijs niet wegens mijn leeftijd. Ik vind dit gewoon echt niet kunnen. Er zijn naast dit ook nog allemaal examinatoren die samenwerken met bepaalde rijscholen, ZOALS AVANTI.

Eerlijke resultaten en desnoods een gratis examen. Ik ben nog maar een meisje van zeventien, geld komt bij mij niet uit de lucht vallen. Mijn bijbaan salaris gaat alleen op aan rijden en aan examens. Ik vind dit super oneerlijk.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ssl