Klacht: Praktijkexamen auto

op 30 november 2016 over CBR in de categorie

Ik ben een jongen van 17 jaar en heb Maandag 28 november 2016 praktijkexamen auto gedaan in Middelburg bij de examinator E.F. de Kuijper(6116R), ook zat er een stagiair van het CBR achterin. Hierdoor kon mijn instructrice niet mee rijden, erg jammer want nu had ik dus geen poot om op te staan want nu is het mijn woord tegen dat van het CBR.
Het examen begon heel gewoon met een kenteken lezen, dit was goed, vervolgens mocht ik wat over de banden vertellen, dit was ook allemaal goed, vervolgens heb ik voor mijn gevoel een goede examen rit achter de rug en stap met een glimlach de auto uit.
Boven ging ik dus heel relaxed zitten omdat ik bijna zeker wist dat ik geslaagd was, maar ik krijg iets ander te horen namelijk: “je hebt een hele goede rit gereden, maar je bent gezakt” aldus de examinator. Ik dacht bij mij zelf zeg dat ik geslaagd ben omdat ik een goede rit heb gereden of je bent gezakt met vervolgens de reden, maar breng het niet op deze manier.
Vervolgens gaat hij uitleggen dat ik het verkeer erg aan het hinderen was, hier ben ik het niet mee eens want ik liet de koppeling iets te snel op liet komen begon de auto wat te stotteren hierdoor kwam ik niet snel genoeg weg op het kruispunt en moet een andere auto even van het gas af. Dit zie ik niet als erg hinderen want de andere bestuurder kon zijn/haar weg gewoon vervolgen. Tenslotte dit kan iedereen overkomen.
Op de weg naar huis zij mijn instructrice dat ze er heel veel hoop in mij had en dat ze dit ontzetten jammer vond.

ik hoop dat dit aandachtig gelezen wordt en hier iets aan gedaan wordt.

Ik ben pas tevreden als het resultaat van het praktijkexamen herzien wordt of een praktijk examen op kosten van het CBR krijg.

P.S. maak het eerlijker voor de kandidaat door video opname apparatuur mee te namen of zelfs te verplichten, omdat ik nu geen poot heb op te staan.

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

Alle klachten die gemeld zijn door Roboturbo7