Klacht: pony verknipt

op 10 april 2013 over Cosmo in de categorie Kappers

Cosmo hairstyling in de Amsterdamse poort heeft nu al drie keer mijn haar verknipt. De eerste keer is de voorkant lang gelaten zodat niet te zien was dat de achterkant helemaal kortgeknipt was. ik kreeg toen een kaartje voor een gratis knipbeurt maar daarmee is het probleem allesbehalve opgelost. vervolgens ben ik naar cosmo gegaan om een scheve pony te laten knippen zodat de rest van mijn haar kon groeien maar ook dit was voor Cosmo te moeilijk. Ik raad Cosmo in de Amsterdamse poort af, je bent beter af als je zelf je pony knipt!!!!!

1 jaar lang gratis verzorgingsproducten

7 jaren geleden - Ik heb Cosmo een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Cosmo in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cosmo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cosmo

Heeft op 16 april 2013 om 11:30 geantwoord

Wij geven altijd garantie op al onze behandelingen. Wanneer een klant niet tevreden is zullen we dit altijd herstellen. Dat is in dit geval ook gebeurt, echter was de klant vervolgens nog niet tevreden. Er is toen een VIP-kaart meegegeven, waarmee zij een volgende keer gratis geknipt kon worden. Hier heeft zij gebruik van gemaakt, voor het knippen van de pony. Doordat het haar anders viel dan op het voorbeeld, was dit wederom niet naar wens. De kapster heeft het haar nog geföhnd (alles nog steeds kosteloos). Uiteindelijk wilde de klant een rechte pony laten knippen, maar dat is vanwege de gezichtsvorm door de kapster afgeraden. Naar onze standaarden is er voldoende service geboden om de klacht te behandelen en de klant tevreden te stellen. Het is spijtig dat dit niet is gelukt, maar een jaar lang gratis producten is wat ons betreft geen passende oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door psemungra