Klacht: Politie zeer nalatig deel 3

op 18 mei 2016 over Politie in de categorie

Ik heb net een expert betreft narcisme aan de telefoon gehad. Die heeft jarenlang gewerkt in veilig thuis. Dus ook samenwerking met de politie! Il ben niet de enige persoon die op deze manier wordt gestalkt! Jullie horen te weten hoe gevaarlijk die mensen zijn! Jullie hebben veel meer van veel mensen al aangiftes opgenomen waarbij de gestoorde ex inbreekt, huisvredebreuk pleegt en verkracht! Ik ben zeer woedend. Eigenlijk ziedend! Weet je hoe ik me voel? Hè? Ik voel me totaal niet veilig! Die gek achtervolgt mij in zijn stomme zeer donkerblauwe stationcar BMW! Hij is in godsnaam mijn ex 4 jaar lang al!!! Ik wil hem niet. Nooit niet! Ik weiger huiselijk geweld nog een keer mee te maken. Ow wacht… Dit is huiselij geweld! Jullie hebben totaal geen aangifte nodig betreffende huiselijk geweld om in actie te komen! Bevrijd mij van die demonen man! Die ex!!!

Zie boven. Verder wil ik dat er een organisatie komt dat wanneer ze meldingen binnen krijgen betreft huiselijk geweld dat er een onderzoek wordt gestart.. dus volgen. Observeren. Afluisteren! Alles! En ik vind dat die mensen opgesloten moeten worden in een gekkenhuis zodst ze mensen zo mij mogelijk kapot maken!!! Niemand mag op die manier behandeld worden. Elke narcist en psychopaat en anti sociale persoonlijkheidsstoornis dienen in een gekkenhuis te zitten! Ze ontwrichten families. Maken alles om zich heen totaal kapot! Het is 1 groot ellendig spoor van vernieling wat ze aanrichten en wij slacht offers zitten jarenlang mee met narcistisch misbruik! En het is heel moeilijk om je wonden schoon te likken. Het zijn echte zielenverkrachters!v

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Politie

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Politie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kruimeltje1988