Klacht: Politie zeer nalatig deel 2

op 02 mei 2016 over Politie in de categorie

Vandaag heb ik gebeld naar ggd zodat ik onderzocht wordt op verkrachting. Ze heeft naar de politie gebeld. En toen belde ze mij op. Ze zei dat de politie contact gaat nemen met mij. Dus niet. Ik belde paar uur later op. En toen belde ze politie opnieuw. En toen heeft ze mij opnieuw gebeld. Ze zei dat ze heel boos werd op de politie. Ze doen heel moeilijk. IK HUILDE IN HET OPENBAAR JA! Ik zei zie deel 1. Maar toen ik thuis kwam weer iets heel raars. Ik zag papiertje met 9
Ziggo inloggegevens dat in de dood was sinds maart 2015! Ik vond het terug in de keuken la! De politie heeft in totaal 5 mensen heel boos gemaakt inclusief mezelf. De volgende word die ene meneer die mijn forensisch materiaal onderzoekt op haar en sperma. Hij zei me dat wanneer hij sperma vindt dat hij de politie achterna gaat. Hij heeft ooit bij jullie gewerkt. Hij vindt jullie gedrag niet normaal. Want iedereen zegt dat jullie de aangiftes voor verkrachting, inbraak en huisvredebreuk moeten aannemen want jullie zijn verplicht!

Aangiftes opnemen voor inbraak, huisvredebreuk, diefstal, verkrachting, inbreuk op mijn persoonlijke levenssfeer, dit is huiselijk geweld, stalking aannemen! Want ik wil van die smerige vent af!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Politie

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Politie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kruimeltje1988