Klacht: Politie liegt over snelheid en zegt niet hoeveel te hard maar wel meer dan 30 km

op 23 juli 2016 over Politie in de categorie

In de nacht van vrijdag op zaterdag 22-07-2016 ben ik staande gehouden omdat ik te hard reed dat klopte ook maar ik reed rond de 70 dit weet ik omdat ik net mn vriendin thuis had afgezet en zij mij belde dat er een politie busje met een nood gang de bocht om kwam en op mij afreed en zij weet dat ik wel van door rijden hou dus ik keek op mijn teller en zag dat ik 70 reed ik ben toen van t gas af gegaan en netjes 50 gaan rijden op deze weg hangt ook een meet bord waarin de gereden snelheid staat echter zij de agend dat ik bijna mn rijbewijs kwijt was dit vond ik echt onzin omdat ik zeker wist hoe hard ik reed en ook nog dat bord waar de snelheid in aangegeven word liet ook zien dat ik op moment dat hun dus achter mn zaten 50 reed de agend bleef volhouden zei niet hoeveel ik te hard reed alleen dat het via justitie gaat omdat het harder was als 30 km te hard ik wees m op dat bord en dat ik helemaal niet zo hard heb gereden ook omdat ik een begrenzer aan heb staan in de bebouwde kom dit kon de agent niks schelen en ook zei hij dat t bord niet in t donker werkt omdat die zon nodig heb ik rij er elke avond langs en weet wel degelijk zeker dat t bord gewoon werkt in het donker
Deze agent loog er dus lekker op los en was zwaar neer buigend naar mij en ik vroeg zn dienst nummer deze wilden ik noteren maar daar had agent schijnbaar geen tijd voor terwijl we naast t bureau stonden ik kreeg zelfs geen bon niets moest t maar gaan afwachten dit is geen gang van zaken ik weet dat ik ook fout was maar dat geeft geen reden tot liegen

Als deze agent gewoon eerlijk is en beboet wat hij consenteerd dus 70 km is 20 km te hard dit heeft hij trouwens niet kunnen zien omdat hij de bocht nog om moest maar ik zei het hem eerlijk waarna ik voor leugenaar werd uitgemaakt

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Politie

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Politie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Christ100