Klacht: Plint verwarming roze uitgeslagen

op 13 juni 2016 over Frame Schilderwerken in de categorie Schilders

Frame Schilderwerken van Gouda aangenomen voor schilderwerk in mijn nieuwe flat. Alles was uit de jaren 70 en erg gedateerd.
Het werk verliep redelijk goed maar helaas was de plintverwarming roze uitgeslagen. Frank Meusel (eigenaar) op de hoogte gebracht en hij sprak z’n verbazing uit en dat hij dit nog nooit was tegenkomen. Zit al meer dan 25 jaar in het vak.
Frank is terug gekomen en deze keer met radiator verf speciaal voor deze klus. Ik vroeg me af waarom hij dat in de eerste plaats niet had gedaan. Enfin, alles over gedaan maar helaas was het resultaat niet acceptabel. Het sloeg weer roze uit. Frank via email op de hoogte gesteld maar ik heb tot op heden niets van hem vernomen.

Ik had ondertussen zelf ook wat informatie gewonnen en ik weet nu dat het niet heel zeldzaam is dat een plintverwarming roze uitslaat. Vaker slaat het geel uit maar roze kan ook voorkomen. Dit gebeurt als de verkeerde verf gebruikt word. Om het recht te zetten moet alles worden terug geschuurt en opnieuw met de juiste verf herschildert worden

Ik wil dat Frank terug komt en alle verf verwijdert van de plinten en daarna het opnieuw schildert met radiator verf. Als dit niet acceptabel is dan wil ik € 500 terug zodat ik dan iemand anders kan inhuren.

Alle klachten die gemeld zijn door vreselijkboos
x