Klacht: Plaats Concert van Michael Buble

op 21 januari 2014 over Concertgebouw Ziggo Dome in de categorie Feest/Festival/Evenement

Op 19 januari hebben wij het concert bezocht van Michael Bublé in de Ziggo Dome. Onze plaatsen waren op de eerste Ring, Vak 111, Rij 12, Stoelen 406 en 407.
Deze plaatsen waren ronduit slecht.
De plaatsen waren veel te ver naar de achterkant van het podium.
Wij zaten op gelijke hoogte van de schermen, zodat wij daar geen goed zicht op hadden. Tevens hadden wij geen goed zicht op het podium, het orkest was alleen zichtbaar als dit volledig naar voren was gereden en zaten wij achter de lijn van de boxen, waardoor het geluid slecht was.
Naar onze mening hadden deze plaatsen nooit verkocht mogen worden en zeker niet tegen het volle tarief van de 1e Ring.
In de pauze hebben wij hiervan melding gemaakt bij een meisje van de service balie. Deze heeft een verantwoordelijke gebeld die zou komen kijken, hetgeen natuurlijk niet gebeurd is.

Noch bij de boeking van de plaatsen, noch op de kaarten zelf is melding gemaakt van een plaats met minder of slecht zicht.

Daar dit een behoorlijke stempel op de kwaliteit van onze avond heeft gedrukt verlangen wij derhalve volledige compensatie.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Concertgebouw Ziggo Dome

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Concertgebouw Ziggo Dome nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Buble